کتابخانه عمومی ولیعصر (عج) شهرستان ماکو

کتابخانه عمومی ولیعصر (عج) شهرستان ماکو
گزیده کتاب


کتاب تریلوژی عشق از 20 بخش تشکیل شده ، در مورد : 1 - عشق و شور زندگانی ، 2 - اسرار جاذبه های رمانتیک ، 3 - تعهد و پایبندی ، 4 - عشق حقیقی و راستین ، 5 - زوج الهی به چه معناست ؟ ، 6 - عشق را از درون قلب خود بجویید ، 7 - عشق ورزی ، 8 - فصل های عشق وغیره .




گزیده ای از کتاب

" هنگامی که عروس و دامادها را عقد می کنم همواره خطاب به مرد می گویم این زن هدیه ای از جانب خداوند است آن هم نه فقط هدیه به تو ، بلکه هدیه به جهان و جهانیان . زیرا عشق و آرامش و آغوش گرمی که تو به او خواهی داد قادر است او را به انسان بهتر و بزرگتری برای این دنیا و مردم آن بدل کند . انسانی به مراتب بهتر و بزرگتر از آن چه قرار بود باشد اگر تو را هرگز ملاقات نکرده بود .

سپس به زن می گویم این مرد نیز هدیه و موهبتی است از جانب خداوند به تو .

خداوند او را سر راه تو قرار داد تا بتواند رشد کند و بزرگ تر شود و برای جهان و جهانیان نیز بزرگتر و بهتر ظاهر شود . زیرا با عشق توست که قادر خواهد بود مردانه تر باشد و تا سر حد امکان توانایی های بالقوه ی خود را آشکار کند و شکوفا و بالنده شود و هدف از ازدواج و عشق نیز همین است ! "  ص 15 - از : ماریان ویلیامسون

کتاب حاصل سخنرانی های 9 تن از بهترین روانشناسان دنیا می باشد از جمله :

باربارا دی آنچلیس ، جان گری ، اریکا جون ، توماس مور ، ماریان ویلیامسون ، کارولین میس و غیره .

در این سخنرانی نه تن از نخبگان و برترین متفکران و مشاوران خانواده و ازدواج ، نظر خویش را درباره عشق و روابط رمانتیک ابراز می دارند .


برگرفته از 114 نشست کتابخوان کتابخانه ولیعصر

معرفی کننده : حکیمه عبدالهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی