کتابخانه عمومی ولیعصر (عج) شهرستان ماکو

کتابخانه عمومی ولیعصر (عج) شهرستان ماکو
گزیده کتاب

جمع خوانی کتاب نامه های بلوغ - 20 تیرماه 95

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۴۸ ق.ظ

به مناسب معرفی کتاب نامه های بلوغ به نویسندگی استاد علی صفایی حائری به عنوان 50 کتاب سال از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، جلسه ی جمع خوانی کتاب با حضور بانوان عضو در مکان کتابخانه عمومی ولیعصر (عج) ماکو برگزار شد .
این جلسه با هدف آشنایی و تعمق به تجربه‌ی کتابخوانی فردی و البته گروهی، توجه به سبک زندگی و تربیت اسلامی ، کمک به فن بیان و ... برگزار شد.

جمع خوانی کتاب نامه های بلوغ 20 تیرماه 95


معرفی کتاب :


"این کتاب، مجموعه پنج نامه از نویسنده است خطاب به فرزندانش که هنگام بلوغ هر کدام نگاشته شده است. با این وجود خطاب نامه ها عام است. نویسنده در این نامه ها با تاکید بر این نکته که هنگام بلوغ، تحولات روحی بزرگی در انسان رخ می دهد، سعی در مطرح کردن بحرانهای پیش روی جوان در آغاز راه نموده و به مثابه راهنمایی با تجربه، با او سخن می گوید. از طرفی او به سنی رسیده که لیاقت آن را یافته که مورد خطاب پروردگار قرار گیرد و از سوی دیگر مواجه با بحرانهایی است که نیازمند بینشها و معیارهایی است تا انتخابش بر اساس ارزش و توانش باشد. باید مقصد و راه را بشناسد و مراحل طی این مسیر را بداند و موانع پیش رو و وظایفش را به خوبی بشناسد. این نامه ها همگی به دنبال پاسخ دادن به این نیازمندی های روحی جوان می باشند ."

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی