کتابخانه عمومی ولیعصر (عج) شهرستان ماکو

کتابخانه عمومی ولیعصر (عج) شهرستان ماکو
گزیده کتاب

پویش بهارانه در کتابخانه های عمومی


به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی، اداره کل کتابخانه های عمومی استان آذربایجان غربی پویش بهارانه در کتابخانه را برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی، خدیجه معصومی، کارشناس امور کتابخانه های اداره کل خبر داد، در آستانه سال جدید و به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی، اداره کل کتابخانه های عمومی استان به منظور زیباسازی و شاداب سازی کتابخانه ها اقدام به برگزاری "پویش بهارانه در کتابخانه" می نماید.

وی ضمن اعلام این خبر، افزود با توجه به اهمیت زیباسازی کتابخانه ها در جذب مخاطب، با اجرای پویش بهارانه تلاش می شود کتابخانه های استان با فضایی شاداب و دل انگیز، به استقبال سال جدید رفته و سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی را گرامی دارند.

وی اضافه کرد: بازدید از تمامی کتابخانه های عمومی استان به مناسبت سالروز تاسیس نهاد در دستور کار این اداره کل قرار دارد و طی بازدیدها اقدامات انجام شده در راستای پویش مذکور، ارزیابی شده و از کتابخانه هایی که با انجام اقدامات خلاقانه و با کمترین هزینه، زمینه ی آراستگی و پیراستگی کتابخانه ها را فراهم نموده اند، تقدیر به عمل خواهد آمد.

  • شیرزاده

اطلاعیه

مناسبت ها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی